טלפון: 03-7783229

  • Facebook
  • Instagram
סיקור מעליות ואחזקת מבנים
  • דף בית
  • פרופיל החברה
  • שירותי סיקור
  • ניהול ואחזקת מבנים
    • תחזוקה מונעת
    • טיפול ותיקון שערים חשמליים
  • מאמרים
    • הסכם עם חברת המעליות
    • תחזוקה של מעלית
    • כיצד מתומחרת עלות אחזקת המעלית?
    • למה בעצם צריך חברת ניהול ואחזקה לבניין משותף?
  • צור קשר
  • דף בית
  • פרופיל החברה
  • שירותי סיקור
  • ניהול ואחזקת מבנים
    • תחזוקה מונעת
    • טיפול ותיקון שערים חשמליים
  • מאמרים
    • הסכם עם חברת המעליות
    • תחזוקה של מעלית
    • כיצד מתומחרת עלות אחזקת המעלית?
    • למה בעצם צריך חברת ניהול ואחזקה לבניין משותף?
  • צור קשר
סיקור מעליות ואחזקת מבנים
  • דף בית
  • פרופיל החברה
  • שירותי סיקור
  • ניהול ואחזקת מבנים
    • תחזוקה מונעת
    • טיפול ותיקון שערים חשמליים
  • מאמרים
    • הסכם עם חברת המעליות
    • תחזוקה של מעלית
    • כיצד מתומחרת עלות אחזקת המעלית?
    • למה בעצם צריך חברת ניהול ואחזקה לבניין משותף?
  • צור קשר
  • דף בית
  • פרופיל החברה
  • שירותי סיקור
  • ניהול ואחזקת מבנים
    • תחזוקה מונעת
    • טיפול ותיקון שערים חשמליים
  • מאמרים
    • הסכם עם חברת המעליות
    • תחזוקה של מעלית
    • כיצד מתומחרת עלות אחזקת המעלית?
    • למה בעצם צריך חברת ניהול ואחזקה לבניין משותף?
  • צור קשר
תחזוקה של מעלית
ראשי » תחזוקה של מעלית

תחזוקה של מעלית

בעידן של ימינו המעלית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, בבית מגורים משותף, בבתים פרטיים וכמובן בבנייני המשרדים.

קיימות מספר סוגי מעליות כגון: מעליות חשמליות, מעליות הידראוליות ומעליות מ.ר.ל (מעליות ללא חדר מכונה)

אך חשוב לזכור, מעלית היא כלי מכאני שפועל על מנת לשרת אותנו 365 יום בשנה, מנגנוני המעלית נשחקים עם הזמן כדי לאפשר לנו להנות מכל היתרונות המעלית יש צורך בתחזוקה שוטפת נכונה.

כל מעלית במדינת ישראל בין אם מדובר במעלית משא או נוסעים צריכה לעמוד בתו תקן ישראלי של מכון התקנים. וכמובן לעבור בדיקה. (מעלית אשר לא עומדת בתקן הישראלי לא מותרת לשימוש בשום אופן).

ביקורת מהנדס מורשה מטעם משרד הכלכלה, יש לבצע אחת שישה חודשים

אחריות הזמנת המהנדס נמצאת על בעל המעלית (ו/או ועד הבית).

את תוצאות הבדיקה (תסקיר בודק) המהנדס יעביר לנציגות הועד, חברת המעליות ,חברת הניהול באם קיימת וכמובן למשרד העבודה הרווחה השירותים החברתיים.

במידה ונמצאו ליקויים בתסקיר הבודק, בעל המעלית חייב לדווח לחברת המעליות על מנת לטפל בכלל הליקויים.

במידה ונמצאו ליקויים המסכנים את משתמשי המעלית, משרד העבודה יוכל להוציא צו שיפור ובמידת הצורך להשבית את המעלית עד לתיקונה.

נציין כי ביצוע בדיקה זו מחויבת על פי חוק ואי ביצוע ביקורת זו מהווה עבירה פלילית.

רשימת מהנדסים אשר מאושרים על ידי משרד העבודה:

http://apps.moital.gov.il/OSL/Pages/Person.aspx

כמו כן קיימת חובת הסכם התקשרות פעיל עם חברת מעליות, דרישה זו באה ממשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים.

דרישה זו קיימת כדי להבטיח את פעולתה התקינה של המעלית, הסכם ההתקשרות הכולל החלפת רכיבים בלויים, שימון וכיוון המערכות השונות וזאת מעבר לבדיקות החצי שנתיות של המהנדס.

טיפ זהב: חשוב לבדוק כי לחברת המעליות קיים אישור בתוקף ממשרד העבודה לתת שירות למעליות.

ניתן לבדוק באם קיים האישר ברשימת החברות המאושרות באתר של משרד העבודה:

http://apps.moital.gov.il/OSL/Pages/Companies.aspx

כמו כן, אי קיום חוזה שירות עם חברת מעליות מהווה עילה לאיסור הפעלת המעלית על ידי משרד העבודה.

 

כמובן חשוב לבדוק שחברת המעליות יודעת לתת את השירות הראוי בהתאם לסוג המעלית, יודעת להעניק זמינות סביב השעון לכל תקלה שלא תבוא.

חשוב לעדכן את חברת המעליות בבעיות הקיימות בכדי שתוכל לחוות את הבעיה ולסלק אותה.

מה בעצם כולל בטיפול תחזוקה שוטף שחברת המעליות מבצעת?

חברת המעליות בודקת את כלל מנגנוני המעלית, בדיקת תפקוד מנוע המעלית, בדיקה מקיפה של כבלי התילוי, בדיקה וחיזוק ברגים, מבצעת כיוון שימון וניקוי של המערכות, החלפת רכיבים אשר נהרסו מבלאי, נבדק כמובן לוח הפיקוד של המעלית, פעילות תקינה של דלתות המעלית, מערכות בטיחות וכיו"ב. חשוב לזכור כי טיפול נכון במעלית ימנע מעל 90% מהתקלות השוטפות.

לשיחת יעוץ חייגו עכשיו! 037783229

השאירו פרטים עוד היום ונציג יחזור אליכם בהקדם!
עקבו אחרינו:
  • Facebook
אודותינו
סיקור מעליות ואחזקת מבנים בעלת שנים של ניסיון בשיפוץ והקמת מעליות, נותנת שירותי אחזקה מההבנה שהטיפול בניהול ואחזקת המבנים והמעליות באופן איכותי זו משימה מורכבת. אנו נותנים שירותים של מעליות, ניהול ואחזקת מבנים במגזר הפרטי והעסקי. כל זאת ועוד תוך שמירה על היחס האישי הנדרש לכלל לקוחותיה.
מפה
שעות פעילות
ראשון 08:00-16:30
שני 08:00-16:30
שלישי 08:00-16:30
רביעי 08:00-16:30
חמישי 08:00-16:30
שישי 08:00-12:30
שבת קריאות חירום בלבד
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס